S8 cihaz ile 4.yılımı geçiriyorum hocam,hiçbir sıkıntısını görmedim şuana kadar.Hiçte garantiye yollamadım.
Hocam o akıcılığı görmeden önce S7 Edge ile gayet mutluydum. Tabi tercih meselesi, android telefonların bazı konularda albenisi olduğu bir gerçek fakat sadece basitlik, akıcılık ve güncelleme desteği aradığım için tercihimi apple cihazlarından yana kullanıyorum artık.