QQ Browser kullanıyorum gerekse hız gerekse flashplayer gerekse anlık mesaj sistemi olsun herşeyi mükemmel ama tek sorunu tamamen çince ve dil değişim ekranı yok nasıl ingilizce yaparım ( yeter ki anlayayım)