Selamlar, 180 TL XLM alıp Binance XLM cüzdanıma gönderim yaptım. Memo ve cüzdan adresinizi eksiksiz girdim. Hesaba yarım saattir geçmedi. Ayrıca Coinbase üzerinde Pörtföy bakiyesi olarak gözüküyor. Varlıklarım da hiç bir şey gözükmüyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim?