Merhaba,

Ara ara sayfaya girdiğimde şöyle bir hata alıyorum, tamam dersem çıkmıyor ondan sonra. Nedenini bulamadım, eğer biliyorsanız ve paylaşırsanız sevinirim.

Teşekkürler.