turangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır atacağınız coini seçeceksiniz xlm ile yaparsanız komisyon çok az alıyor ben daha yeni çekim yaptım
Önce tüm coinlerimi xlm mi yapayım