TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@odeaweb; hız performans için kesinlikle önermekteyim (: çok kaliteli çalışanları var ayrıca
Ben hiç önermiyorum. 2 defa mağdur ettiler. Vps aldım sorunlar çıktı en sonunda kabul ettiler problem olduğunu. Çalışanlar bilgisiz o yüzden çok geç çözdüler. 2 gün önce siteler 1 gunden fazla kapalı kaldı. Dün yine arıza çıktı. En kısa zamanda tasiyacam. O kadar emeğimiz ne olacak dedik telefonda bir şey diyemiyorlar.