berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayır, başka bir ürün alacaksanız zaman kaybetmeyip satıp üzerine koyup hızlıca alabilmeniz için yazdım. fiyatlar sürekli artıyor. ulaşan olursa da satmıyorum cihazı alan olmayınca model yükseltmekten vazgeçtim. tekrar iyi satışlar dilerim
Zamlar geldi zaten hocam, m1x almak için niyetlendiğimde alsaydım bu bilgisayar zamma kurban gitmezdi bunun satışı fiyatı 1 hafta önceki fiyat artışını karşılamıyor.
Her konu altında bu tarz yorumlar görüyorum bırakın herkes kendi ticaretini yapsın ilan açmaktan soğuyor insanlar bu yüzden.