Selam dostlar. İki hesap ile metavpad ön satış çekilişine katıldık. Ayın 10'unda açıklanacak dendi. Ama ayın 10'unda ne yapacağımı hiç bilmiyorum
Nereden kontrol edeceğim?
Alım hakkı kazandıysak ne kadarlık alabileceğiz?
Alım için paramızın, alım öncesinde nerede hazır bulunması gerekiyor?
Alım süresi zaman olarak sınırlı bir süre mi?
Alarm falan birşeyler kurmak gerekiyor mu?
Çıkarsa, alım miktarının tamamını, gerekirse borç harç bularak illa tamamlamak mı gerek?
Aldıktan sonra ne yapmalı?
Türkiye nasıl düzelir?
Hiç bilmeyen birine adım adım ne yapması gerektiğini anlatacak bir arkadaş vardır umarım