Amerika madencileri kendi bünyesine çekti. Bence kötü bir durum olmaz öncesinde olumsuzluklar çıkıyordu çünkü amerika kriptoları yönetemiyordu. Fakat artık büyük bir yüzdelik kısmı kendi ellerine almaya başladıklarından, olumsuz bir şey çıkacağını sanmıyorum.