https://www.r10.net/sikayetim-var/30...e-basligi.html

Buraya şablona göre sorunu bildirmeniz gerekli, haklı bulunduğunuz takdirde -trade profilinizden silinecektir. Negatif ticaret puanları başka şekilde silinmez, buraya yazmanız şart.