baburseyhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satılık mı?
Hocam hesabın çalıştığım firma ile birkaç ay daha sözleşmesi kaldığı için satışı gerçekleştiremedim konuyu kilitlemeyi unutmuşum kusura bakmayın farklı 4 haneli hesaplar için iletişime geçebilirsiniz