aeronliva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tr veya değil hesap kazanç yönünden fark etmez, parayı çekme yönünden yurt dışında alternatif çok. Tr de sadece banka hesabı var. uk hesabı açarsan aracı kuruluşlar ile çekebilirsin payooner paypal vs gibi. Oradan tr banka hesabına gönderirsin.
Vergimi vereceğim sorun yok diyorsun, tr açman daha iyi olur diye düşünüyorum.
hepi topu %15 vergi onuda seve seve veririz siteler yabancı dilde olduklarından gösterileceği ülkelerden kaynaklı o tbmler vs. geçerli olacağını düşünüyorum o halde uk yada de adsense falan açmaya gereyok sanırm burada tek ayrım vergi mi yani