merhaba arkadaşlar almanca ve ingilizce dillerinde siteler açacağım. uzun zaman sonra adsense sektörüne dönüyorum. bankaların otomatik vergi tahsil durumunuda kullanarak vergi ödemek sureti ile devam edeceğim.
yabancı dil içerikli site olacağı için türkiye hesabı mı açmalıyım yoksa uk vs. mi açacağım bilemiyorum.
kazanç yönünden farkı varmı ?
diyelim ki uk hesap açtım. olası kazanacağım parayı türk bankalarından açacağım döviz türünde vadesiz hesap ibanınıa döviz olarak mı alacağım yoksa tr hesabına otomatikkurdan çevirip mi yatıracak...
ya da pinsiz domainsiz yabancı menşeili adsense mi almalıym fikirlerinizi bekliyorum teşekkür ederim.
Tr veya değil hesap kazanç yönünden fark etmez, parayı çekme yönünden yurt dışında alternatif çok. Tr de sadece banka hesabı var. uk hesabı açarsan aracı kuruluşlar ile çekebilirsin payooner paypal vs gibi. Oradan tr banka hesabına gönderirsin.
Vergimi vereceğim sorun yok diyorsun, tr açman daha iyi olur diye düşünüyorum.