merhaba arkadaşlar almanca ve ingilizce dillerinde siteler açacağım. uzun zaman sonra adsense sektörüne dönüyorum. bankaların otomatik vergi tahsil durumunuda kullanarak vergi ödemek sureti ile devam edeceğim.
yabancı dil içerikli site olacağı için türkiye hesabı mı açmalıyım yoksa uk vs. mi açacağım bilemiyorum.
kazanç yönünden farkı varmı ?
diyelim ki uk hesap açtım. olası kazanacağım parayı türk bankalarından açacağım döviz türünde vadesiz hesap ibanınıa döviz olarak mı alacağım yoksa tr hesabına otomatikkurdan çevirip mi yatıracak...
ya da pinsiz domainsiz yabancı menşeili adsense mi almalıym fikirlerinizi bekliyorum teşekkür ederim.