BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genel de şöyle yapiyorum hocam aşağıya bırakıyorum yaptıklarımı nasıl olmuşmu








Banner reklamı kaldırdım , Reklam sayısını da azalttım, test cihazı ekledim uygulama etkileşimini de arttırdım ama neden kısıtlama aldığı vs yazmıyor ödeme eşiği artmıyor tekrar bakın diye admoba göndermedim nasıl gönderiliyor bilmiyorum da kısıtlama 25 inden beri aynı durumda 1 hafta daha kalkmaz ise sizden ücretli destek almayı düşünüyorum 2 Uygulama için fiyatınız 1 uygulamaya da güzel bir fiyat verirsiniz demi hocam