SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
70€ mu vay bee ₺ ye çevirinde çok komik olmuyormu ya
alıp giymeyeceğim türden bişey absürt bir kıyafet ama baskı ile hoodienin renkleri güzel oturmuş