Türk Telekom magnet te olmadı şimdi görüştüm

onunda alt yapısı yokmuş ne kadar saçma bir alt yapı kullanıyoruz görün
Magnet altyapı gerektiren bir şey değil, superbox ile aynı çalışıyor. Ama Türk Telekom her yere magnet hizmeti vermiyor. Sadece altyapı olmayan belirli mahallelere veriyor. Ben de port sorunundan muzdarip olduğum için magnet kullanıyorum. Ben aldığımda yalnızca 100gb ve 200gb kotalı paket olduğu için 200gb kotalı olanı aldık, 1 ay sonra sınırsız geldi. Aylardır sınırsıza geçmek için uğraşıyorum ancak 200gb dan sınırsız paketine geçiş yaptırtmıyorlar. Türk Telekomların sorunları asla bitmiyor.