Arkadaşlar merhaba aliexpress yeni bir uygulamaya geçmiş sanırım artık vergiyi sipariş sırasında direk alıyor telefon sipariş verirsek vergisini ödediğimiz halde gümrükte bir problem yaşar mıyız?