Camlarınızı daha önce başka bir kedi işaretlediyse diğerleri kendi işaretlerini bırakmak için işiyordur. Siliverin, düzenli sirke dökün. Eğer buraya çözüm için gelirseniz bizde size çözüm adına yardımcı olur, empati kurarız. Ama doğrudan kedileri nasıl kovarım diye gelirseniz aynen böyle duyar kasılır hocam. Ek olarak belediyeler sokak kedilerini düzenli kısırlaştırıyor. Belediye ile de irtibata geçebilirsiniz. Sizinle empati kurduğum kısım buraya kadardı. Şimdi duyar kastığım kısma geleyim; dünya sadece sizin yaşam alanınız değil. Tüm canlılarla paylaşmak zorundasınız. Zarar vermeden onları kovamazsınız zira hayvanlar bizim emrimize göre hareket etmiyor. Zarar vermeye de hakkınız yok.