taksimi bilmem ama hemen benim üstümdeki olan abbasağa parkına gidebilirsiniz çok sakindir her zaman. maçka parkıda bazen sakin olabiliyor. Ayrıca barbaros bulvarının yanındaki parkta sakindir. ( çocukluğum ve ömrüm hala buralarda geçiyor, etkinlik konser cart curt olmadığı sürece o parkların dolu olduğunu görmedim hiç.)