24 Ocak 2020 Elazığ depremini 5. Katta evde yaşayan biri olarak hala her gün gerek koltukta gerekse yatakta sallanmaya devam ediyorum psikolojik olarak. Onu da geçtim bir kafede otururken ya da asansöre binerken (artık binmiyorum) depreme yakalanacağımi sanıyorum. Bu nedenle kendimi surekli güvenli alanlarda tutuyorum. Sonra düşündüm ki bu hayat böyle geçmez... İlgimi başka şeylere vererek tahribatı önlemeye calisiyorum. Kafada bitirmeye çalışman lazim. Gerekirse psikolojik destek al ki gerekiyor gibi duruyor.
Geçmiş olsun