Bu kadar can korkusu iyi değil sonsuza kadar yaşamayacağız ki önlemini alırsın keyfine bakarsın. Depremden ziyade yolda yürürken başına birşeyin düşmesiyle ölmen daha olası, insan bu yüzden yürümekten korkar mı? Korkunun gerçek olmadığını, kuruntudan ibaret olduğunu farkedersen belki rahatlamana yardımcı olur. Olasılıklar üzerinden korku üretmek oluyor bu biraz.