Bir öğrenci olarak söylüyorum.
Ekonomik olarak en rezil gençliği yaşıyor olabiliriz.
Alım gücümüzü öyle düşürdüler ki artık tek iş değil alternatif ne bulsak yapsak da YETMİYOR.
Önceden öğrenciler için makarna denilirdi.
Yahu 1 paket makarna bile olmuş 7-10 TL arasında yanına sos yapayım desen öğünlük maliyetin oluyor en az 15-20 TL arasında.
Ben artık bu zihniyeti savunan insanlardan nefret ediyorum.
Bir laptop alacağım, almadan önce 50 kere düşünüyorum.
Acaba kriptoya mı girsem, daha iyisini alabilir miyim, nasıl alacağım diye.
Hakkımı gasp eden kim varsa hesabı öteki tarafa kalmasın inşALLAH.