ThecBerg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Peace;
Etiket için teşekkür ederim ancak ben tema yapmıyorum tema kullanıp site yapıyorum.

İlgili kategoride konu açarsanız istediğinizden daha iyi bir site yapacak arkadaşı kolayca bulabilirsiniz.

https://www.r10.net/ucretli-script-istek/