Benim anlaşmam yok hocam benim 10-15 günde bir işim düşer yurtdışına gider kargoya veririm. Genelde onlar micro box diye bir şeyin içine koyuyor benim kutumu o şekilde gidiyor. İngiltere 490 TL, Amerika 890 TL tuttu en son. Almanya geçen ay 330 TL tuttu.
Ben anlaşma yapmayı deniyim belki fiyatlar değişiklik gösterir yoksa kurtarmaz böyle

20 Euro kurtarmaz kesinlikle
Yinede teşekkür ederim bilgi paylaşımınız için.