Merhabalar,

Türkiye'den Almanya 'da müşteriye ürün gönderimi için tavsiyesi olan varmı?
Hangi kargo firmasını tercih etmeliyiz Yada dikkat etmemiz gereken şeyler konusunda deneyimini aktarabilecek birisi var mıdır?

Teşekkürler.