SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anlam veremedim ftx borç para talep edip yollama sistemi nasıl işliyor ki
mantıken hesapta para yokken borç alıp üstüne başka borsaya transfer etmek baya saçma geldi
ama iyi kurtarmışsınız hocam geçmiş olsun

66 bin dolar sizin normal sermayenizmiydi yoksa düpe düz ftx borsasımı verdi
konu sahibine geçmiş olsun. benim de anladığım marjin sistemi gibi 100k varsa sana 66k çekmene izin veriyor ama hesabındaki coinleri kitliyor. değeri 66k nın altına düşerse de hesabı patlatıyor sanırım.