arayüzü değişmiş. tokeni çekebilmem için 1.3 usd lik ether var ama az diyor.minimum 6 usd lik olmalı gerekiyor. eski arayüzünden gwei ayarlarını değiştirip az bakiye ile bile atılıyordu. şuan gwei ayarlama yerini bulamıyorum