Çok değil 15 yıl önce kendi yerli ve milli tütün üretim fabrikamız TEKEL amerikalılara peşkeş çekilmeden önce marlboro 2.10 liraydı.
Keşke o kardeşinize o yetkiyi hiç vermeseydiniz değil mi ?