Geçenlerde bilgisayara format atıcaktım, Öncesinde ledgerde olan parayı borsaya atmam gerekti. Format sonrası ledgerin başına bir iş falan gelir düşündüm bu sebeple parayı borsaya atmak istedim
Binance deki ethereum cüzdan karakterleri tüm harfler küçük harf. Ledger bunu kabul etmedi
Bende tüm parayı ftx borsasına attım.
Her neyse demin ftxden 1000 dolar eth bozup binance atmak istedim. Ftxde ödünç verme sistemi var. Yüklü meblağ param var ftxde.
Yanışlıkla 1k dolar atmak isterken ödünç alma olarak 66bin dolar parayı binance aktardım. Para binance gelir gelmez bir tuhaflık olduğunu sezdim
ftx hesabıma bir baktım tether - 66kda. Ondan sonra binance deki 66k doları tekrar ftxe tether olarak attım. Ftx'e geri atmasaydım içerde kalan ethereumları bozamayacktım yada çekemeycektim. Para kilitlenmişti
Para geri gelince borç silindi. Ve böylelikle paramı kurtarmış oldum. Tüm parayı şimdi Binance attım.
Para gönderme alma eth bozma alma derken 400 dolar zararım oldu
Tüm ana bakiyeye göre 400 doları kurban ettim.
Bu işlem olurken soğuk soğuk terledim. Paranın başına bir iş geldi sandım. Çok şükür kazasız belasız atlattım.