YatirimTakibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çevreni düşünerek hiçbir şey yapmamalısın, ömür boyu mutlu olmadığın bir işi yapmaktansa ailene bunları anlatarak ikna edebilirsin. sen 25 yaşında bireysin yapacağın her işi tek başına başarabilirsin
evet belki 10 senenin sonunda aileme kendimi izah ettim onlarda bunca yıldan sonra anladılar tabi ama şöyle de bir şey var “ne istiyorsan yap ama işi bırakma”
İlla ki bu kesinleşmeden netleşmeden dedikleri bir şeydir diye düşünüyorum ama şöyle de bir şey var bir insan bir şeye yoğunlaşmadan part time nasıl başarılı olabilir burada da diğer arkadaşların yazdıkları aklıma geliyor pasif gelir bir yerden bir şeyin akışını gördüğün zaman diğer tarafı egale edebilirsin mantıklı akılcıl bir seçim olur valla bilmiyorum kafam o kadar dolu ki işte bile herkes soruyor bir şeyin mi var ne oldu neyin var gibi yaşamak istediğim hayat bu değil ama binlerce insan bu konumda olmak için neler deniyor neler