Bugün Raintürk iki defa para yatırdı hesabıma. Sabah yatırılan tutarı çekmeye çalıştım fakat hata veriyordu. TL ye de çevirememiştim. Akşama doğru tekrardan para yatırdılar fakat hala çekemiyorum. Bu parayı nasıl çekebilirim ? Yardımcı olursanız sevinirim .

Bu arada bu borsayı kesinlikle tavsiye etmiyorum. Sürekli hata veriyor olası bir yatırımınızda paranız içerde kalabilir.