Merhaba Arkadaşlar
Bu hastalığın artması , fiyatların uçması herşey o kadar bunalttı şu an nerede ise para da kazanamıyorum herşey o kadar kötü gidiyor ki
Ne yapacağım bilemiyorum neler yapacağım hayatım ne olacak bilemiyorum
Çok çaresiz hissediyorum aylık hep ekside kapatıyorum
Ayı ucu ucuna getiriyorum
Hep hazırdan yiyorum
Çok fazla zamanım var ve birazcıkta hazır param var ama sürekli cepten gittiği için gidiyor
Ortak bir proje vs yapmak isteyen bir iş teklifi olan
Şunu yap diyen biri çıkarsa mutlu olurum
Nereye ne yazacağım bilemedim arkadaşlar.