tecnomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler hocam da böyle basit birşey hakkında apple neden basit bir çözüm oluşturmamış anlamadım doğrusu. Simden telefona çok basit bir şekilde var ama telefondan sime neden yok?
Bu yıllardır herkesin sormuş olduğu bi soru. Apple’a sormak gerek 😀