Eski apple çalışamı olarak bilgi vereyim, sime aktarma maalesef yok. iCloud dışında 3. Parti uygulama olarak My contact Backup uygulamasını tavsiye edebilirim. Otomatik yedekleyip, kendine direk mail atabilirsiniz.
teşekkürler hocam da böyle basit birşey hakkında apple neden basit bir çözüm oluşturmamış anlamadım doğrusu. Simden telefona çok basit bir şekilde var ama telefondan sime neden yok?