Konu
İphone kullananlara çok önemli bir sorum var
05-12-2021, 19:01:04
#4
CGC
Eski apple çalışamı olarak bilgi vereyim, sime aktarma maalesef yok. iCloud dışında 3. Parti uygulama olarak My contact Backup uygulamasını tavsiye edebilirim. Otomatik yedekleyip, kendine direk mail atabilirsiniz.