Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 18 yaşındayım öğrenciyim. Üniversite sınavına hazırlandığımdan dolayı eskiden R10'da yaptığım işlere büyük ölçüde ara verdim yani gelirim yok. Ancak babamdan aldığım harçlık maalesef yetmiyor, babam aylık 300 civarı harçlık veriyor kız arkadaşımla tek buluşmamızda 100 tl gidiyor zaten kafadan... Akbank hesabım var 2000 TL limitli kredi kartı verdi. Bu şekilde 2-3 bankadan kredi kartı alsam, x bankasına olan borcumu y bankasından aldığım kredi kartı ile ödesem, bu şekilde yaza kadar idare edebilir miyim? bir sıkıntı yaşar mıyım?
Tavsiye etmem sonra sonu felaketle sonuçlanacak.