sadecemfk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şu postu silme anlını öpüp çıktısını çıkartcam..

O kadar haklı bir post ki..

Herkes kazanır ben zarar ederim.. Herkes kaybeder ben yine zarar ederim. Bir allem olur kullem olursa ben nasıl kazandığımı anlayamadan yine zarar ederim.

Sarılalım.
Bende sarılayım mı hocam 😊
Ne yapsam kazanamıyorum, kazanınca da bir şekilde kaybediyorum