Xspeed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yildir ticaret yapiyorum hic bir zaman kazanmadim. Kazanirsam problem vardir 😂
Hocam şu postu silme anlını öpüp çıktısını çıkartcam..

O kadar haklı bir post ki..

Herkes kazanır ben zarar ederim.. Herkes kaybeder ben yine zarar ederim. Bir allem olur kullem olursa ben nasıl kazandığımı anlayamadan yine zarar ederim.

Sarılalım.