broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cildimin temizliğine genel anlamda çok dikkat etmeye çalışıyorum. Beslenme konusunu da çözmeye çalışacağım

Siz doktora sivilce için gittiniz mi?
Ben doktora gitmeden kendim çözdüm.
Yemekten sonra ağzımı sabunla yıkama,
Sakal bıyık bırakmama
Yağlı yemekleri tadında yeme

Bir de kilo var tabi.. Genellikle yağ'dan oluyor benimkiler. Ve abarttığımda sadece yüz de değil çok saçma yerlerde çıkıyor(kolumun içinde)