Merhaba,
Enpara'ya yaklaşık 3 kez başvurdum ama vermiyor. İşsiz olduğum için vermiyor değil mi?
Öğrenciyken bile almıştım İşbankasından. Mezun olduk şimdi yüzümüze bakmıyorlar