Gokotas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşım 30 yüzümde hala çıkıyor Sakallarım 1 haftada anca kirli diyebileceğimiz şekilde çıkıyor. 1 ayda bıyıklarım anca uzuyor. Askerde çok rahattım herkeste farklılık gösteriyor. Lakin kaşıntı vs yapıyorsa asıl sorun orada olacaktır. Beslenme her şeydir. Hatta ötesine geçiyorum, çubuk kraker yedikten sonra sabunla ağzınızı yıkamaz iseniz yine yüzünüzde sivilce çıkabilir.
Cildimin temizliğine genel anlamda çok dikkat etmeye çalışıyorum. Beslenme konusunu da çözmeye çalışacağım

Siz doktora sivilce için gittiniz mi?