hocam şükür biraz su içip ip atlayın
Spor yapıyorum bol su da içince hallolur inşallah. 6mm düştü ya gerisi dert değil pek.
Taşlar düşse de düşmese de almanız gereken hayati ilaçlar gibi su içmeniz gerekiyor. Mesela, çaya defalarca defalarca şeker atıp karıştırın, git gide ağırlaşıp bulanıklaşır, işte su içmeyince de böbreğin hali onun gibi. Ben de ilk defa böbrek yüzünden acillik olmuştum, o günlerde su yerine maden suyu ve soğuk çay falan içiyordum, bunları azaltıp suya ağırlık verince düzeldim.
Beni de geçen hafta acillik etti maalesef.. Su gerçekten önemli