Hiçbir şekilde bu piyasada dolardan çıkmanızı tavsiye ederim.
4,5 yıl önce 60 bin dolarım vardı. Alım satımlar ticaretler yaptım
( Daire araba altın usd) TL olarak biraz arttı. Gelgelelim doların hızıma yetişmiyor benim kazandığım.... Şu an sermayenin tamamı ile 30 bin dolar alamıyorum..
Bu piyasada maalesef böyle...