Kimse şunu sormamış bari ben sorayım :
Sonuçta her ne kadar çok güvenli bir kurumda olsa kul yapımı bir yazılımdan ibaret.
Olurda bir gün bir şekilde Hack girişimi olsa ve sizin borsada tuttuğunuz Coinler 3. Hesaplara aktarılsa ne olur ?
Belki bir gün bir güvenlik çalışanı yada bir den fazla çalışan şeytana uyarsa ?
Yani Binance ne kadar güvenilir olursa olsun belki bir gün CZ dediğiniz adam (İsmini bilmiyorum) bir şekilde bir hata yaparsa ?
Sonuç olarak Binance kurumsal bir firma olabilir ancak bağlı bulunduğu bir Ülke/Kurum yok. Günümüzde ülke borsaları çöküyor, Hackleniyor, Ülkeler batıyor.
Binance'nin çökmesi için bir neden görmüyorum.
Not : Coin Piyasından pek anlamam ve bugüne kadar hiç Coin almadım. Sadece forumda okuduğum kadarıyla biliyorum.