gib'DEN YETKİ BELGESİ ALINACAKMI ACABA?
hayır hocam iş tamamen bankaya devredildiği için siz sadece bilişim ödeme hesabını açıp işlemlerinizi yürüteceksiniz.
banka otomatik olarak vergilendirmeyi ve sizin adınıza devlete ödeme işlemini gerçekleştirecek.
tabi bunun için bir limit vardı ama tam hatırlamıyorum.
aslında olması gereken buydu.