Hocam ben 40k koydum, 10 coin aldım kasa 37kya düştü. Doların oynaklığı, TL kurunun borsadaki değeri gibi faktörler var. Siz o coinleri sattığınızda görmeniz gereken tutarı göreceksiniz diye düşünüyorum.