KuzeyKalesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen kullanmayı bıraktığında görücem seni :d umarım başına gelmez adamlara akü bitmiş 2k diyoe şaka gibi dkfkfm
Aktif kullanmıyorumki şuan zaten.
Ben düzenli araç kiralayan birisi değilimdir.
Taksi ile daha uyguna gideceksem taksi kullanırım. Araç ile daha uyguna gideceksem araç kiralarım. Yeri gelir 6-7 ay kiralama yapmam.
Bu yüzden sürekli kuponda verdikleri oluyor.

Belirttiğim gibi siz kendinizi korumak için uygulamayı amacına uygun, araçlarıda trafik kurallarına göre kullandığınızda tekrar söylüyorum bir sorun yaşamazsınız.
Ama benim bir sorun yaşamazsınız yorumumu firma ile bir sorun yaşamazsınız olarak algılamayın.
Akü bitmiş diye sizden bir talepte bulunabilmeleri için sizin aküyü biterecek bazı şeyler yapmanız gerekiyor hocam.