beyler boş kağıda imza atmayla neler yapılıyo ?
İmzayı nereye attığına bağlı. Kağıdın neresine de attığına. Bunlara karşı bazı sözleşmeler yazı ile birlikte imzalanır, okudum anladım gibi. Ama kolay bir şekilde icralık olabilirsiniz, imzanız size ait olduğu için de mevzu epey uğraştırır. Masraflar, zaman, yıpranma söz konusu olabilir. Bir şekilde işin içinden sıyrılırsınız ama, yemin edersiniz imza atmamaya. Çoğunlukla işittiğim, araç kiralamak için boş senede imza attırırlar. Dönüşte en yüksek ceza oranında doldururlar, 1 ay sonra senedi verirler gibi.. Onun haricinde boş bir kağıda imza isteyen görmedim, atan da. Zaten biraz da saçma ve ürkütücü.