Ülkemizde bunun gibi bir çok sorun var.
Bir insan boş kağıda imza atıyor diye sorumlu tutulamaz, tutulmaması gerekiyor.
O kağıt noter üzerinden iki taraf imzaları ile birlikte kimlik ibraz ederek tasdik edilmedikçe geçersiz sayılmalı. Lakin öyle değil.